Kandidaten gezocht voor de functie van Interieurverzorg(st)ers en Voorwerker.

De opdrachtgever is een professioneel schoonmaakbedrijf in West Brabant.
Het bedrijf is gevestigd in Breda, maar werkt ook in Hoogerheide, Ossendracht, Bergen op Zoom, Roosendaal en Etten Leur.
Ze werken voor zowel particulieren als bedrijven. Voorbeelden zijn kantoorgebouwen, maar ook de algemene ruimtes in koopflats,
praktijkruimtes van artsen, therapeuten.
 
Het bedrijf bestaat zo’n 5 jaar en er werken 12 personen bij het bedrijf, inclusief de eigenaar.
Het is een heel sociaal bedrijf waarin men elkaar helpt, maar ook eerlijk is en duidelijk.
De eigenaar denkt met iedereen mee, maar geeft ook duidelijk zijn grenzen aan.
 
Vanwege continue groei is de werkgever op zoek naar meerdere kandidaten voor de functie van Interieurverzorg(st)er en Voorvrouw voor een project in Breda.
De werkgever is maatschappelijk betrokken en geeft daarom de voorkeur aan personen met een Wajong en WIA-indicatie.
 
Functie- omschrijving
In september 2018 start een nieuw project in Breda, hiervoor zoekt de werkgever meerdere nieuwe medewerkers.
Het betreft parttime functies voor in eerste instantie 15 uur per week; verdeeld over 5 dagen.
Het team zal uit ongeveer 7 mensen gaan bestaan. 
Hiervan gaan er 5 in de ochtend van 6:00 uur tot 8:00 uur werken. 1 in de middag van 12:00 tot 14:00
en 1 in de avond van 17:00 tot 19:00 uur. 
Gezien er 362 dagen per jaar gewerkt dient te worden bij dit project, geeft de werkgever een arbeidsovereenkomst van 15 uur per week.
 
De werkgever werkt met op maat gemaakte programma’s die zijn afgestemd op de projecten.
Hierdoor is het voor zowel de medewerker als de opdrachtgever altijd duidelijk is wát er wanneer gedaan moet worden.
Te denken aan: 
 
Bureaus en stoelen afnemen
Vloer reinigen
Toiletten schoonmaken
Vuilnisbakken legen
 
Allerhande werkzaamheden die redelijkerwijs bij de functie horen.
Iedereen werkt zoveel mogelijk op vaste projecten, met een rooster dat ruim van te voren wordt opgesteld.
Bij uitzondering kan gevraagd worden of je in wilt vallen op een ander project in geval van ziekte of vakantie.
 
Nieuwe medewerkers worden ingewerkt door een voorwerkster en de eigenaar van het bedrijf,
net zo lang tot iemand de kneepjes van het vak onder de knie heeft.
Medewerkers worden niet aan hun lot overgelaten of zonder begeleiding ergens geplaatst:
er is altijd 1- op- 1 begeleiding aan de start van een nieuw project.
 
Het project is goed met het Openbaar Vervoer te bereiken.
 
Opleidingsniveau, ervaring en competenties
We zijn op zoek naar personen die de missie van de onderneming onderschrijven:
Een schone werk- en leefomgeving met als gezamenlijk doel tevredenheid van alle betrokkenen.
Mensen die het leuk vinden om schoonmaakwerkzaamheden uit te voeren en een schone leefomgeving erg belangrijk vinden.
We zoeken personen die betrouwbaar zijn, sociaal redelijk tot goed vaardig en de Nederlandse taal voldoende beheersen om in een werkomgeving te functioneren.
De voorkeur gaat uit naar personen met een opleiding tot Interieurverzorging, maar is geen harde eis.
Wanneer je affiniteit hebt met het vak, ben je van harte uitgenodigd ook te solliciteren.
 
We stellen voornamelijk harde eisen aan iemands (werk)houding;
respect naar je medemens, op tijd op afspraken komen, je inzetten op je werk.
De opdrachtgever zoekt mensen die zich voor 100% inzetten en betrouwbaar zijn.
 
Het geboden dienstverband
Het bedrijf biedt een parttime dienstverband en hanteert de schoonmaak cao.
Het bedrijf werkt middels een pay-roll constructie.
Bij aanvang wordt een contract van 6 maanden geboden waarvan 1 maand proeftijd.(Alles betaald.)
Het bedrijf biedt ook zicht op een vaste aanstelling (via payroll, fase 4).
Het salaris wordt 4-wekelijks uitbetaald, hierdoor krijg je 13 salarissen per jaar.
Er worden geen reiskosten vergoedt.
 
Sollicitatie- procedure
Ben je geïnteresseerd en wil je je verder oriënteren of direct solliciteren?
Stuur me dan je CV en motivatiebrief.
Hierna volgt een kennismaking met alleen mij.
Wanneer we besluiten verder te gaan in de procedure,
volgt er een gesprek met de eigenaar van het schoonmaakbedrijf.
Wanneer ook dit positief verloopt, volgt er een tweede gesprek met de eigenaar waarin
de verplichte documenten wordt gekopieerd en ingevuld (loonbelastingverklaring, paspoort of id, bankpas, enz)
Bij de derde afspraak met de eigenaar wordt er een bezoek gebracht aan het project waarvoor je word aangenomen.
 
Spreekt de vacature je aan en heb je zin om in een groeiend bedrijf te gaan werken?
Neem dan contact op met:
Sandra Prinsen
Tel: 06-333 46 948
of mail naar: info@prinsenadvies.nl